Pinky Minky Story
Webmiss Goodies Taggie Credit Diary
Tuesday, 22 November 2011 | 05:30 | 0 comments
hyep korang ap khbr?? sihat..alorh..sini ujan lagi uhuh...sian sha3lin pokok depan rumah sha3lin habis tumbang hahah..lawak2 hik3 x lawak pun aduyai..pergi mengaji tadi pun abis basah baju ayah sha3lin ni pun satu geram rasa >.< ada kereta tak nak bawa kereta abis sha3lin basah kena berlari ish3 >.< aduyai malu x3 hujan lebat sgt2 uwww.. korank suka tgk cerita chef malaysia tu tak sha3lin suka tapi kalau ada org gagal mesti nangis tu yg x suke tu alorh..b0san tak ada apa nak buat uhuhu..err..korank suka lagu ape erk?? mesti najwa latif kan2 yela 2 hahah..sha3lin suka lagu najwa latif dgn alif satar >.< best.. lagu greyson chance sha3lin dh tak suka sbb..haram di sisi agama cuma lagu bruno mars the lazy song jer sha3lin suke yg lain x suke >.< haramm. heheheh ceramah plak daa.. tgh syok tgk cerita cinta elysa ni >.<hihihi..
kla by3 >.<

Older Post | Newer Post