Pinky Minky Story
Webmiss Goodies Taggie Credit Diary
Monday, 21 November 2011 | 05:33 | 0 comments
hyep korang..Ap khabar sihat? tak kalau tak pergilah makan ubat tu sebelum tu baca entry sha3lin ni dulu hehehe...wokey2 sha3lin nak cite pasal malam semalam tak tahulah mimpi ke apa (?) okey cite die camni malam semalam masa sha3lin masuk tidur tetiba hujan turun :( ingat hujan biasa tapi hujan lebat :( bunyi kilat kuat !! apa lagi sha3lin tarik selimut tutup diri sendiri kuat sgt (tatot..la)ribut eww bahaye betul la :O pas2 api terjetat plak da bila api terjetat tu panas sgt !! tau tapi masa tu sha3lin letih sgt huhuhu..

(gmbr ini ialah hiasan shj )

jadi sha3lin buat dex jela buat tak tahu :P las2 tidur krohkroh berdengkur (tipu jerla mana ada berdengkur :/)esoknya hari ni la an sha3lin tanya mak sha3lin semalam api terjetat ke? pas2 mak sha3lin ckp la ye jetat hahah..dh 5 kali terjetat ish2 sian ush ash hik3 hahahah...(gila suda..) tipu jer :O kla bye2 ni pun tulis dlm buku skrg ada kat tempat ngaji dedaaa.. 

 bye2 comel  :O heheh
dedaaa..see ya 

Older Post | Newer Post